zaterdag 8 december 2012

Sabine Hagedoren hoestbui in uitzending weerbericht 30-7-2009

http://rapidshare.com/files/261742832/sabine_hagedoren-30-7-2009_weer_hoestbui-divx.avi

Als je vaak live op TV bent, dan ontkom je er niet aan dat het je een keer overkomt, midden in de uitzending barst er een hoestbui los.

En zo gebeurde het ook VRT weervrouw Sabine Hagedoren in de middag uitzending van het weerbericht van 30-7-2009.

Net voor het einde van de uitzending belande Sabine midden in een hoestbui, die maar niet wilde overgaan. Hoestend en proestend en met betraande ogen kon Sabine Hagedoren nog net vertellen dat ze hoopte dat ze vanavond het weerbericht kon presenteren met meer stem.
Het weerpraatje van Sabine Hagedoren in het Eén-journaal van 30-7-2009 liep niet zoals ze het gehoopt had. Ze begon onbedaarlijk te hoesten. Bijna bleef de weervrouw in haar gehoest en geproest.

Hallo Sabine, moeten we ons zorgen maken? 'Nee, ik heb geen Mexicaanse griep en ook geen verkoudheid', lacht de weerdame. 'Ik kreeg spontaan een kriebel in de keel, die spijtig genoeg bleef hangen. Bedankt voor de bezorgdheid.'

Geen glaasje water in de buurt om de kriebel weg te drinken? Sabine Hagedoren: 'Toch wel, maar ik zat aan het eind van mijn weerpraatje en ik dacht dat ik de laatste zin ook nog wel gezegd kreeg. Niet dus.' In elk geval is weer bewezen dat het weerpraatje live wordt uitgezonden.

Sabine Hagedoren maakte dus een moeilijk momentje mee op het einde van het weerbulletin. De VRT-weervrouw verslikte zich, een oncontroleerbare hoestbui was het gevolg.

Professionele Sabine Hagedoren liet het niet aan haar hart komen, ging gewoon door en eindigde met een kwinkslag. Chapeau!

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten