vrijdag 7 december 2012

Sabine Hagedoren naakt op de foto? P-magazine hengelt tevergeefs naar sexy weervrouw in badpak of bikini



Sabine Hagedoren naakt op de foto? P-magazine hengelt tevergeefs naar sexy weervrouw in badpak of bikini.

Binnenkort ligt het eerste badpak-exemplaar van P-Magazine weer bij de krantenboer. Alweer goed voor een extreem stijgende oplage, maar van echte euforie is bij het P-team geen sprake. Want sexy weervrouw Sabine Hagedoren was opnieuw niet te strikken voor een naakt fotoshoot.

P-magazine hebben we ooit horen omschrijven als een VT4 Playboy. Helemaal niet het echte werk, daarvoor is het bloot te braafjes, maar toch goed genoeg om iets ondefinieerbaars te doen met het mannelijke libido.

Bevallige rondborstige vrouwelijk BV's als Lien Van de Kelder, Hanne Troonbeeckx of Roxane Kalishoek die zich in een te strakke bikini of badpak hijsen, was in elk geval een meesterzet.

Hoofdredacteur Alain Grootaers liep op de voorstelling van de jongste reeks niet voor niets trots rond met de oplagecijfers. Van ongeveer 50.000 stuks naar meer dan 150.000 op amper twee jaar tijd, dat zegt alles. Een verklaring geven is simpel. Tanja Dexters die in bikini staat te liften tussen Dessel en Retie, die nemen we toch allemaal mee?

De Playboy vamp, waarop ze naakt op de cover stond, siert straks ook de P-cover. Je mag verder nog de nagelbuik verwachten van onder meer Joyce De Troch, Sofie Winters, Katja Retsin en van Ann Vervoort, zangeres bij Milk Inc. Sabine Hagedoren is er vooralsnog niet bij.

Brigitta Callens opent de reeks die door fotograaf Paul Essing werd ingeblikt in Thailand. Brigitta hangt tegenwoordig huizenhoog langs de Vlaamse wegen in een pose die goed is voor een surplus aan weekendongevallen.

«Ik ben van die foto erg geschrokken. Ik reed nietsvermoedend door Antwerpen toen ik de levensgrote advertentie zag. Dat was bruusk remmen! Maar ik ben wel erg tevreden over de reportage. Het is al de vijfde keer dat ik met P-Magazine meewerk.»

De stap om volledig naakt voor Playboy te poseren is dan slechts een kwestie van enkele grammen textiel, maar Brigitta Callens bezwijkt nog niet. «Ik heb al drie aanvragen van Playboy gekregen om mijn borsten te tonen. Ik sta er niet echt negatief tegenover, hoewel, ik denk niet dat ik ooit helemaal naakt voor een fotograaf zal verschijnen.»

Playboy hengelt achter Brigitta Callens, P-Magazine aast al een hele tijd op Sabine Hagedoren in badpak of bikini. Zonder succes.

«Kijk, als het warm weer is, zit ik ook in een badpak op het strand. Dat is nog een levensgroot verschil met zo'n sexy naakt fotoreportage voor P-Magazine. Ik doe daar niet aan mee, ook niet wanneer er met veel geld wordt gesmeten, wie zou er trouwens een pak poen voor mij over hebben?» Eddy De Mey misschien? Aldus Sabine Hagedoren.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten